HODINA ZEMĚ
Světový fond za ochranu přírody WWF (World Wide For Nature) vyhlásil na sobotu 23. 3. 2024 “Hodinu Země”, kdy mohl každý udělat něco přínosného pro Zemi. Této možnosti využili i někteří studenti naší školy, kterým není stav naší Země lhostejný.
Exkurze do Národního muzea v Praze
Dne 21. března 2024 odjely třídy 2.A a 2.B na exkurzi do Národního muzea v Praze. Během prohlídky žáci navštívili několik expozic: Dějiny, Okna do pravěku, Zázraky evoluce nebo Sál minerálů. Žáci mohli dobrovolně vyplnit pracovní list, který je zavedl do jednotlivých expozic a seznámil je například i s dalšími Více…
Exkurze v notářské kanceláři
V pátek 15. března 2024 třída 2.D navštívila v rámci předmětu Veřejná správa notářskou kancelář Mgr. Petry Krnošové v České Lípě, v Arbesově ulici. Pro žáky byly připraveny 2 bloky ukázek práce notářské kanceláře. V prvním bloku měli žáci možnost slyšet, ale také vidět, celý proces dědického Více…
Soutěž Wolkrův Prostějov 2024
V uplynulém týdnu proběhlo školní kolo (12. 3. 2024) a následně okresní kolo (14. 3. 2024) v uměleckém přednesu poezie a prózy. V okresním kole, které se jako vždy uskutečnilo v DDM Libertin, nás reprezentovaly tři studentky – Kateřina Čermáková, Více…
Velikonoční dílny
V pondělí 18. března 2024 se opět po několika letech vrátila do školy velikonoční dílna. Žáci si mohli pod vedením Ing. Hladíkové a Ing. Řeháčkové vyzkoušet techniky zdobení velikonočních vajíček (malování voskem a madeirování). Někteří žáci prokázali mimořádnou schopnost krásně a Více…
Global Money Week 2024
Naše škola Obchodní akademie se v rámci odborných předmětů zapojila do každoročního celosvětového projektu Global Money Week. Jedná se o akci, jejímž cílem je zajistit, aby mladí lidé byli finančně uvědomělí a postupně získali znalosti, dovednosti a chování nezbytné k Více…
Školní kolo SOČ 2024
Dne 12. března 2024 proběhlo v aule Obchodní akademie Česká Lípa školní kolo soutěže Středoškolská odborná činnost. Soutěže se zúčastnilo celkem 5 žáků, kteří samostatně představili zpracování svých prací ve formě prezentace. Výkony žáků hodnotila čtyřčlenná porota, která se shodla Více…